Print4all - WAŻNA INFORMACJA

Drodzy Klienci,
z powodu dużej ilości zamówień, terminy realizacji mogą ulec wydłużeniu.

Prosimy o wyrozumiałość i uwzględnienie ewentualnych opóźnień w Państwa poczynaniach.




Aby zamknąć okno z komunikatem proszę kliknąć w "X" w prawym górnym rogu lub kliknąć w poniższe logo Print4All (wówczas zostaniesz przekierowany na stronę główną sklepu internetowego).

  • 0,00 PLN
  • koszyk

 
Jak zapłacić


 

 
  1. Klient ma do wyboru cztery rodzaje płatności.
    • Przelew bankowy - PRZEDPŁATA
    • Płatność za pośrednictwem platformy TRANSFERUJ.PL
    • GOTÓWKĄ W KASIE, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia 
    • ZA POBRANIEM, przy odbiorze przedmiotu zamówienia od przewoźnika.
  2. Płatność ZA POBRANIEM możliwa jest jedynie dla zleceń, których wartość brutto nie przekracza kwoty 1800 PLN.
  3. Przy wyborze dostawy kurierem, do kosztów zamówienia doliczane są koszty związane z tą formą dostawy:
    • w wysokości 1 PLN netto - dla pojedynczego zamówienia o wartości min. 399 zł netto i wadze poniżej 300 kg (wysyłka pod jeden adres na terenie Polski),
    • w wysokości 12,50 PLN netto za każdą paczkę - dla pojedynczego zamówienia o wartości poniżej 399 PLN netto (waga paczki do 30 kg),
    • w wysokości 130 PLN netto za każdą paletę - dla pojedynczego zamówienia o wadze powyżej 300 kg.
  4. Przy wyborze płatności ZA POBRANIEM, do kosztów zamówienia doliczane są koszty związane z tą formą płatności w wys. 12 PLN netto.
  5. Płatność dokonywana za pośrednictwem platformy TRANSFERUJ.PL podlega dodatkowej opłacie w wys. 2,5% wartości brutto przelewanej kwoty.
  6. Płatność GOTÓWKĄ W KASIE realizowana po uruchomieniu procesu realizacji zlecenia, możliwa jest jedynie dla zleceń, których wartość brutto nie przekracza kwoty 1800 PLN. 
  7. Przy należności regulowanej w formie PRZEDPŁATY nie ma ograniczeń co do kwoty zlecenia.
  8. Na dokonaną płatność Drukarnia wystawia fakturę w formie elektronicznej na adres Klienta podany przy rejestracji, bądź opcjonalnie na inny adres wskazany przez Klienta w procesie zamawiania.
  9. Składając zamówienie w sklepie Print4all.pl, automatycznie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury, korekty faktury, a także duplikatu faktury w formie elektronicznej.
  10. Faktura w formie elektronicznej, wystawiona do każdego zamówenia, dostępna jest do pobrania przez Klienta z zakładki MOJE ZAMÓWIENIA.
  11. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem platformy TRANSFERUJ.PL system automatycznie przekieruje Klienta na tę platformę.
  12. Klient może anulować zamówienie opłacone przelewem, ale tylko do momentu akceptacji plików produkcyjnych.
  13. Klient, który opłacił anulowane zamówienie przelewem bądź poprzez TRANSFERUJ.PL otrzyma zwrot zapłaconej wartości, pomniejszonej o koszty administracyjne wynikające z czynności i opłat jakie Drukarnia poniosła poprzez rozpoczęty już proces realizacji zlecenia. Koszty administracyjne wynoszą 20,00 brutto.
  14. Drukarnia wystawi fakturę korygującą anulującą zamówienie, uwzględniającą jednocześnie koszty administracyjne. Klient otrzyma pocztą elektroniczną, na e-maila wskazanego przy rejestracji, prośbę o wskazanie rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot nadwyżki. Czas realizacji zwrotu wynosi maksymalnie 14 dni.
  15. Towar zamówiony i dostarczony do Klienta na warunkach płatności  ZA POBRANIEM lub GOTÓWKA W KASIE, a nie podjęty, pozostaje do odbioru w siedzibie Drukarni, zaś forma płatności na fakturze podlega korekcie na PŁATNOŚĆ PRZELEWEM (o czym odrębnym pismem powiadomiony zostanie Klient) i podlega procedurze dochodzeniowej, tak jak usługi zrealizowane.
  16. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z nieterminowego przesłania danych przez zintegrowane systemy płatnicze.

 

 


 • www.print4all.pl
e-mail: biuro@print4all.pl • serwer FTP: ftp.cuddruk.pl (użytkownik i hasło: print4all)
Informacja telefoniczna czynna w dni robocze od 8.00 do 16.00, tel.: 32 248 66 73

 

 

 


Przełącz na wersję mobilną
chochlik
facebook
twitter
gp